пошук контакти ru en
  • +38 (057) 784-19-19 ООО "ТД "ТЕРМОЛАЙФ-УКРАИНА" (Украина, СНГ)
  • +38 (057) 784-19-01 ПРАО "ТЕРМОЛАЙФ"
  • +42 (023) 530-19-92 TERMOLIFE s.r.o. (EU)

  ПОЛІТИКА У СФЕРІ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ, ЩО ВИПУСКАЄТЬСЯ ПРАТ ТЕРМОЛАЙФ  

Політика у сфері якості продукції, що випускається ПРАТ Термолайф

Основним завданням діяльності ПРАТ «Термолайф» є виробництво і продаж продукції високої якості, яка відповідає вимогам внутрішнього й міжнародного ринків.

Генеральний директор ПРАТ «Термолайф» затвердив політику випуску на ринок тільки такої продукції, яка характеризується високою якістю, задовольняє вимоги споживачів і реалізується з прибутком для ПРАТ «Термолайф».

Стратегічна мета – задоволення вимог і запитів споживачів для безперервного підвищення рентабельності виробництва й поліпшення економічного становища організації. Збереження існуючих і освоєння нових ринків продажу продукції, як вітчизняних, так і зарубіжних.

Керівництво організації бере на себе зобов'язання щодо реалізації політики у сфері якості, а також щодо забезпечення ресурсами, необхідними для результативного та ефективного функціонування системи менеджменту якості (СМЯ) організації та аналізу функціонування СМЯ.

Для реалізації Політики у сфері якості керівництвом визначені основні напрямки:

    1. Відповідність українським і міжнародним стандартам:

      • дотримання вимог українських та міжнародних стандартів у сфері якості продукції, що виробляється;
      • постійний контроль за всіма змінами в українських і міжнародних стандартах;
      • врахування при виробництві продукції показників якості, не зазначених у ТУ.

 

    1. Визначення критичних параметрів продукції, що випускається:

      • оцінювання найважливіших для покупця критичних параметрів, отриманих на підставі претензій, які надходять;
      • визначення можливого відсотка ризику для кожного критичного параметра;
      • маркування продукції ПРАТ «Термолайф» із зазначенням найменування продукції, дати виробництва, основних фізико-технічних характеристик продукції.

 

    1. Забезпечення високої якості продукції, що випускається:

      • вдосконалення системи контролю якості, що відповідає міжнародному стандарту;
      • повне уявлення про якість продукції конкурентів;
      • прагнення до виконання всіх вимог ТУ та ДСТУ при виробництві продукції.

 

    1. Скорочення кількості претензій:

      • прагнення до виправдання очікувань споживачів;
      • щорічне проведення сертифікації продукції, гарантія відповідної якості виробів, що випускаються;
      • гарантія того, що всі заявлені показники якості продукції є дійсними, та їх дотримуються.

 

    1. Аналіз ринкової ситуації:

      • постійний контакт зі споживачем;
      • реєстрація всіх претензій, які надходять, їхній ретельний аналіз і вжиття відповідних коригувальних і превентивних заходів;
      • дотримання вимог контролюючих органів.

 

    1. Компетентність і підготовка персоналу:

      • підвищення кваліфікаційного рівня працівників;
      • оцінка виконання завдань і заохочення персоналу відповідно до результату;
      • забезпечення обізнаності персоналу щодо актуальності та важливості його діяльності та внеску в досягнення цілей у сфері якості.

 

  1. Забезпечення та постійне вдосконалення якісного сервісу для клієнта.
Минераловатная продукція "Термолайф" ТМ
Ми працюємо, вдосконалюємося і розвиваємося для Вас!
Створення та супровід сайту - Q-WEB
3